FAQ

Allmänt om köp på Sannas Trädgård

Klicka dig fram till vår butik, leta fram önskad produkt och lägg denna i varukorgen. Gå sedan vidare till kassan, fyll i dina uppgifter och välj betalsätt. När du bekräftat köpet är allt klappat och klart.

Absolut, ring oss på 0730-22 71 01 så hjälper vi dig.

Absolut. Just nu tar vi bara emot bokade besök. Hör av dig. Välkommen!

Nej, vi levererar bara inom Sverige.

Din varukorg och önskelista sparas tills du rensar historiken/cookies i din webbläsare. Om du registrerar en användare på Sannas Trädgård så sparas önskelista och varukorg där.

Betalning

Vi tar emot Swish, Klarna och kortbetalning.

Vi garanterar att de betalningsalternativ som erbjuds på Sannas Trädgårds hemsida är säkra. Vi använder Klarna och Swish för att hantera betalningar. All hantering av kundens uppgifter sker krypterat och överföringen av personuppgifter sker krypterat via SSL. Läs mer i våra köpvillkor.

Leverans

När du slutfört din beställning skickas en orderbekräftelse till din e-postadress. I bekräftelsen hittar du alla uppgifter om dina produkter, pris, fakturerings- och leveransadress. Är något fel i orderbekräftelsen ska du omedelbart kontakta oss via e-post till admin@sannastradgard.se.

Vi postar beställningar på måndagar och tisdagar, detta för att minimera risken att paket blir liggande på posten över helgen. PostNords normala leveranstid är 1 – 2 dagar. OBS! Om du inte mottagit din order enl. ovan kontakta oss på e-postadress: admin@sannastradgard.se.